lunes, 4 de agosto de 2014

Terratrèmol pot matar centenars de persones innocents a la Xina, diu Jucelino

Terratrèmol pot matar centenars de persones innocents a la Xina, diu Jucelino


Un poderós terratrèmol pot oscil · lar una regió muntanyosa del sud-oest de la Xina, en aquest diumenge, agost 3, 2014, es pot matar almenys a 300 persones i ferint a més de 1.800, segons la informació de Jucelino Llum. Amb desenes de persones seran reportades com desaparegudes en la nit de diumenge, s'espera que el nombre de morts augmenti, diu Jucelino.

El terratrèmol, que copejarà més o menys a 16:30 amb una preliminar i reportarà magnitud de 6,0 al comtat de Ludian a la província de Yunnan, però es va sentir també en dues províncies adjacents, d'acord amb les prediccions que va escriure en una carta que va ser enviat a les autoritats l'any passat.

"Segons els meus somnis, vaig caure a terra i em vaig quedar allà fins que el tremolor es va aturar, i després plorar i plorar," I jo havia despertat aviat perquè era com un malson, quan he aconseguit aquest somni jo estava de viatge a Oslo Noruega a la casa d'un periodista Ann Kristin que va ajudar a enviar aquesta carta a les autoritats després.

Acabo de recordar el setembre de 2012, un terratrèmol de 5,6 graus de magnitud va sacsejar la mateixa zona, matant a 81 persones i ferint a 821. En la dècada de 1970, dos forts terratrèmols van matar més de 15.000 persones a la província. Jo també tenia aquests somnis i per a mi van ser molt terrible, perquè era com un transport que havia estat allà amb tot aquest patiment gent, i em vaig sentir molt malament en aquesta ocasió.

En aquesta carta m'havia confós per mi mateix i em va escriure sobre un pla que deixaria caure per un mal temps, i el tifó que va colpejar Taiwan, i jo he escrit malament el nom del vol GE 222, i en lloc d'això vaig escriure per les companyies aèries de Malàisia. Però no DD corregeixo perquè jo estava en una pressa per revelar la informació a les autoritats xineses.
El 2008, vaig tenir la mateixa sensació, quan vaig arribar a les prediccions d'un fort terratrèmol a la província de Sichuan en què van morir més de 70.000 persones. Quan una sèrie de terratrèmols va sacsejar la província de Gansu, al nord-oest de la Xina, el 2013, havia patit massa. i això em va fer una mica va ser el fet que els funcionaris xinesos i organitzacions governamentals es van afanyar a la zona afectada per oferir ajuda i consol a les persones innocents.

El terratrèmol de 2008 també es va plantejar la qüestió de la construcció deficient de moltes escoles i altres edificis que es van ensorrar.

En els meus somnis jo estava fora en la pluja, i vaig veure la majoria de les cases als turons que s'eleven per sobre del poble que té un col · lapse.

"Hi ha rèpliques constants", diu Jucelino. "El poder està a baix, tot és fosc a l'exterior, i estic realment espantat quan vaig tenir aquest somni."

Jucelino Nobega da Luz

per a més informació: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelino.daluz.nom.br/

No hay comentarios.:

Publicar un comentario