lunes, 4 de agosto de 2014

Lurrikara ehunka errugabe pertsona hil ditzake Txinan, dio Jucelino

Lurrikara ehunka errugabe pertsona hil ditzake Txinan, dio Jucelino

Lurrikara indartsu batek igande honetan, abuztuak 3, 2014 on Txina hego-mendebaldean dagoen eskualde menditsua rock daiteke, gutxienez 300 pertsona hil dezake eta injure beste batzuk 1.800 baino gehiago, Jucelino Lohizuneko informazioaren arabera. Duten pertsonen dozenaka igandean gauean falta gisa sailkatuko da, heriotza bidesaria espero izango da igotzen, dio Jucelino.

Lurrikara, hau da, gehiago edo gutxiago, arratsaldeko 4:30 etan greba aurretiazko batekin eta 6,0 magnitude berri izango ludian Yunnan County baina aldameneko bi herrialdetan ere sentitu behar du, bere iragarpenak idatzi zuen eskutitz bat izan zela zuen arabera agintariek bidalitako iaz.

"Nire ametsetako arabera, besterik ez dut lurrera erori zen eta han gelditu zen dardarka gelditu arte, eta orduan oihukatu dut eta oihuka," Eta ni esnatu up laster izan zen amesgaizto bat, noiz amets honetara dut bidaiatzen zen ahaztuak dut atsegin duelako Oslo Norvegiako kazetari Ann Kristin gutxira gutun hori bidaltzeko agintariei lagundu etxean.

Dut iraila 2012 gogoan, 5,6-magnitude lurrikara bat eremu berean hit, 81 pertsona hil eta zauritu 821. 1970eko hamarkadan, bi lurrikara indartsu 15.000 pertsona baino gehiago hil probintzian. Ametsak horiek ere izan nuen, eta niretzat oso terrible ziren zen garraio bat han izan nintzela jende sufrimenduak guztiekin bezalakoa delako eta oso txarra sentitu izan zuen gure nuen.

Gutun honetan ez nuen neure burua nahastu eta plano bat bertan behera erortzen litzateke eguraldi txarra eginda, eta tifoi hori Taiwan hit litzateke buruz idatzi nuen, eta oker hegaldia GE 222 izenarekin idatzi dut, eta horren ordez, hura idatzi nuen Malaysia aire konpainiek behera. Baina ez dd I zuzendu izan dut presarik informazioa zabaltzeko eskatu Txinako agintariek delako.
2008an, sentsazio bera izan nuen, noiz iragarpenak lortu Sichuan probintzian lurrikara indartsu bat, 70.000 pertsona baino gehiago hil behar dut. Lurrikarak sorta bat hit Gansu probintzia ipar-mendebaldeko Txinan 2013an, gehiegi sufritu nuen. eta hori egin ninduen pixka bat nahiko Izan ere, Txinako funtzionarioek eta gobernu erakundeek duten eremu kaltetutako rushed laguntza eta erosotasuna errugabea pertsonei eskaintzea zen.

2008ko lurrikararen ere substandard eskola eta beste eraikin asko erori eraikuntza gaia planteatu.

Nire ametsetan kanpo nengoen euripean, eta etxe gehienak ikusi herrian kolapso bat izatea gainetik igotzen duten mendietan dut.

"Ez daude aftershocks konstante," Jucelino dio. "Boterea behera da, guztia ilun kanpo da, eta beldur naiz amets hori izan nuen."

Jucelino Nobega da Luz

informazio gehiagorako: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelino.daluz.nom.br/

No hay comentarios.:

Publicar un comentario